Pagina's

vrijdag 16 november 2012

Bike Addict - Coasters

BIKE

... een woord gekerfd in ons diepe IK.

Een echte liefde voor het leven, jawel.

U zag al een deel van die liefde hier, bij mijn liefste Achielle.

Maar als u werkelijk dacht dat mijn Achielle mijn enige bikeliefde is,
dan vergist u zich schromelijk.


Fietsen allerhande, ze kunnen ons allen bekoren.
Die ons allen, dat zijn mijn mannelijke gamins en ik, 
want wij, wij kunnen niet zonder een bike,
in welke vorm dan ook.
Onze kleine vrouwelijke gamin,
tja,
daar groeit de liefde maar zeer traag,
bizar eigenlijk,
maar bon,
wat zegt men ook al weer over regels en uitzonderingen?
Inderdaad.

Enfin, het zit 'm in ons bloed.

En een beetje meer bike in ons huis zelve zou wel mogen.



Inspiratie à volonté,
maar deze toppers haalden het wel tot op mijn Pinterest
en misschien ooit wel in één of andere versie tot in ons huis.


Ik startte in ieder geval deze week met een echte eerste bike-gadget voor in ons huis:
zelfgemaakte 
BIKE-ADDICT-COASTERS.

Ideaal voor de druppelkens on your table,
(maar deze keer in zilverberkenhout ipv viltjes)
van dat witte Vedettje (hoe schoon zijn die glazen wel ni?!) na 't biken!

En o ja, er ligt dus ook nog dat geweldig ecokatoenen bikestofken te wachten op hèt perfecte project,
want zomaar er eens in snijden, 
nee,
 dat kan ik helaas niet.... 


4 opmerkingen:

  1. da stofke s super schoon ...
    soms kunne die stofkes zo schoon zijn dat het soms pijn doet om erin te knippen ;-)
    (terwijl we dan maar duimen dat het projectje met glans slaagt ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke onderzetters weer! En ja, ik kan ook heeeel moeilijk in stofjes knippen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof!
    Ik fiets elke dag, op mijn zelf gepimpte bike van de Makro (budgettaire keuze).
    Ik zou mijn 'vleugels' niet kunnen missen!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen