Pagina's

zondag 16 december 2012

Chez nous

Vandaag verwelkomen we vrienden en familie om mijn spulletjes op 't gemakske met een bubbelke en een knabbelke te komen ontdekken...

Best spannend...
En toen,
toen ik dit had geschreven waren de eersten (altijd de besten...) daar, ha ha!
Dus wordt dit een "post" (à la maison des Gamins)
 in plaats van een "pre" blog.
Op een marktje ben ik vaak heerlijk 'anoniem' of 'onbekend' maar hier in onze "maison" is dat uiteraard net dat tikkeltje anders.

Ik denk dat ik er klaar voor ben,
laat ze maar komen ;-)
Ik was er klaar voor 
en ze zijn gekomen (oef!) ...
en het was gezellig en fijn,
net als een decemberige zaterdag moet zijn!







 Mercikes allemaal!!!

 

12 opmerkingen:

  1. Amaaaai dat ziet er super-gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag zag er absoluut heel erg gezellig uit en wat een lekkere hapjes had je daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk, ik heb zo'n open huis ook regelmatig met een paar creatieve meiden onder de noemer BinnenZin. Fijn dat het een gezellige dag is geweest, geniet er nog lekker van na deze zondag.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit! heerlijk deze tijd he, ik geniet er ook zo van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er gezellig uit! Mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er allemaal al heel leuk uit! Ik denk dat je er klaar voor bent hoor!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai ! Proficiat, dat zag er super uit bij jullie. Mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, wat leuk om dat voor familie en vrienden te doen! Je had daar heel wat uitgestald; allemaal mooie dingen en de sfeer zat er goed in, zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig! Ziet er allemaal prachtig uit. Ik ben je ook gaan volgen.
    Dank voor je berichtje op mijn blog en geniet van deze heerlijke laatste dagen van het jaar!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig bij jou. Alweer een half jaar geleden. Binnenkort zomer en dan weer opendeur!

    BeantwoordenVerwijderen