Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Uitbreiding van het T-arsenaal

Na deze geflockte, getransfereerde en gestempelde exemplaren, volgden er al snel nog enkele extra T's voor de gamins...

Terwijl Clarice wacht op nog eens een kleedje of rokske werden er nog 2 T's gemaakt,
geheel volgens haar eigen goesting.

De fluorode strik tekende ik zelf, volledig haar aanwijzigingen volgend, en het valt hier serieus in de smaak.


De eekhoorn vond ik hier, maar we vonden dat nog een klein struikje ontbrak;-)


Stoere (maaar tegelijkertijd ook wel wat sober) piratenT's met anker (google) voor Maxime & 'Drolleke' (het koosnaampje voor het boeleke dat onderweg is).

15 opmerkingen:

  1. Mooi, allemaal! Ik ben vooral fan van de eekhoorn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zo'n mooie shirts! Vooral de eekhoorn spreekt me erg aan. Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als kleuterjuf hoor ik regelmatig originele koosnaampjes voor broertjes en zusjes in spe, maar 'Drolleke' is nieuw voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super seg,die strik ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon! die eekhoorn staat bij mij ook gepind, maar dat struikje maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof! Die eekhoorn zou ik zo zelf ook nog aan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boeleke ? Welk boeleke ? Want daar hebben S en P nog niks over gezegd...en ikke nog nog niks gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei oei nee niks te boeleke bij ons...G wordt peter! En wij hebben andere grootse plannen in wording ;-)

      Verwijderen