Pagina's

maandag 25 maart 2013

Ons mobiele huis -- handigheid alom --

Nu we dicht bij onze laatste 2 weken (ahum) 'test'vakantie voor het echte 'avontuur' komen, zijn we druk bezig om ons mobiele huis helemaal naar onze hand te zetten.

Ik sprak er al hier over en vandaag zorgden we voor kleine details met een wereld van verschil.


Ik koos de Qualy-sparrow-haakjes in wit en zwart, toen ik ze op -alweer- Pinterest zag verschijnen
en bestelde ze bij Lou Le Chien.



Maxime kreeg een zwarte en Clarice een witte.
Het andere koppeltje verhuist naar de badkamer.
 
Bij Nelleke Langius (via -ja ja alweer- Pinterest) zag ik dan weer de eenvoudige witte draadmandjes van Ikea en wist dat ze ook bij ons perfect zouden zijn.

Eenvoudige oplossingen zijn doorgaans de mooiste.
Ook hier dus.


Ik maakte met witte MT ook nog een passende boodschap, in de lijn van deze woorden.


Een nieuwe kapstok geeft meteen een ander zicht aan de 'hal'... 


maar ook een nieuw fris wit/doorschijnend douchegordijn kan wonderen doen in de 'badkamer'...

en ook nieuw servies , koppen, tassen en glazen van Hema (de plastics zijn amper te onderscheiden van de echte Duralexen!) op nieuwe grijze 'antislip' kunnen de keuken een nieuwe 'boost' geven.

STAP 3.
Handigheid alom.
Check.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er tof uit allemaal!! Dat is me nogal niet een avontuur, dat lijkt me wel wat! Maar dan komen er toch wel wat haken en ogen om de hoek kijken, haha, haken... Nou ja, voor ons is dat een illusie, voor jullie straks werkelijkheid. Wel blijven bloggen, hoop ik, want dat is toch leuk voor ons thuis om te lezen en blij van te worden! Succes met alles en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou jullie zijn er helemaal klaar voor zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie een jaar weg avontuur heb ik helemaal gemist! Maar wat bewonder ik jullie dat jullie dit gewoon doen, wat een bijzondere ervaring zal dit worden! Stiekem hoop ik dat je wel blijft bloggen en ons zo op de hoogte houdt van jullie avontuur. En jullie 'huisje' wordt en is prachtig! Mooi al dat wit, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg! Zo zie je maar: een paar spulletjes van de Ikea/Hema/ ... en alles is al wat opgeruimder :-). En die Qualy dingetjes zijn echt super, ik ben er ook aan verslingerd. Veel succes met jullie jaar weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je bericht van het jaar er tussenuit gemist.... Gaaf zeg! En het mobiele thuis begint heel gezellig te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!!! Het wordt echt 'Jullie' huisje!!!
    Spannend hoor....maar zooo gaaf!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volgde je steeds al wel, maar had me nog niet officieel aangemeld en daardoor miste ik ook wat posten...bij deez dus gedaan.
    Tof joh dat het bijna gaat beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen