Pagina's

zondag 8 februari 2015

Swallows * De jurk met de zwaluwen









Swallows...
I wish they would fly high up in the sky today.
We watched them all year round, 
when we travelled around Southern Europe.
They tell/told us more about the weather than the weather forecast.


Their fabrics are, by far, the prettiest I ever saw.

Today I finally could take up my scissors and make a dress for Clarice.

For the first time I made a dress with long sleeves and she adores it.
Lucky us.

***



Ik zou er een hele kleerkast / huis mee kunnen vullen.
Met voorsprong dè allermooiste stoffen heden ten dage.

Hoe graag ik de stoffen ook zie, het duurt lang eer ik erin kan snijden.

Eigenlijk wachtte ik gewoon op deel 2 van Griet's Stof-voor-durf-het-zelvers.
De perfecte stof verdient een perfect patroon.
Voor de eerste keer met een lange mouw.
Het is eens iets anders.

7 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van de stofjes van atelier brunette. Ze liggen bovenaan mijn stofjesstapel en ik voel er bijna elke dag eens aan en toch durf ik er de schaar niet inzetten. Maar dit jurkje is echt prachtig geworden!! Misschien moet ik het toch maar eens de stap zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stof en supertoffe jurk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige jurk! Atelier Brunette heeft geweldige stoffen eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vogels associeer ik nog jaren met de jongen wiens hemd zwaluwdetails kreeg, dus ik word helemaal blij van dit kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen