Pagina's

zondag 4 oktober 2015

give away *** kaartjes ***





DIY en France-Provence, 
2 grote passies in mijn leven.
Dat zag je in het verleden al heel duidelijk op dit blog.
Ik vond en vind dat niet altijd verenigbaar, laat staan een mooie match.

Veel ideeën in mijn hoofd kwamen niet altijd even goed tot uiting hier,
anderen bleken dan weer wel exact zoals verhoopt uit te draaien.
Ik schreef in Engels, in Vlaams en in beide.

Veel ademde echt 'Dina', veel miste daar mijn stukje.

Zo bleek deze plaats een testcase voor alles wat in mijn hoofd kwam
en gaven de tijd, ruimte en techniek zijn beperkingen.
En zo leert men.

Selectiviteit volgde en dus ging ik over van kwantiteit naar kwaliteit maar toch nog net niet helemaal zoals het in mijn hoofd eruit zag...

Je zag al duidelijk het verschil op Instagram, waar de nadruk ligt op ons Provençaals verhaal tegenover dit blog, waar dan weer de nadruk ligt op creatieve bezigheden, met een jaartje reizen en toch wel een hoop France ertussen.

En dus bleef ik offline druk bezig, nam foto's allerhande, bedacht bijbehorende teksten, wikte en woog en zette alles klaar ...

maar toch ben ik nog niet klaar ...

Later in het najaar onthul ik meer over die (al dan niet) uitgewerkte ideeën en zal er een mooie scheiding komen tussen Provence en ...

Een nieuw concept dient zich aan, 
met allerhande leuke nieuwtjes,
maar nog even geduld...

In de tussentijd vind ik zo een prachtige najaarsweek vol zon, wel de ideale gelegenheid om een oerouderwetse give away te organiseren!

Je zag mijn eigen kaartjes hier al wel eens op foto's verschijnen
(zoals hier en hier).
Ik maakte ze midden mei,
omdat ik al te vaak op zoek moest naar sobere kaartjes en 
dus besloot er mijn eigen versies van te maken.

Laat je me even weten wat je ervan vind?

Op 10/10/'15 geef ik er 3 setjes van 5 dus '15 in totaal van weg.
Er zijn 4 verschillende kaartjes, eentje krijg je dus extra.

Wil je graag zo'n eenvoudige zwart-witte kaartjes winnen,
dan hoef je niet al te veel te doen. 
één van onderstaande opties is voldoende om je kans te wagen ;-)

* geef een reactie hieronder
* stuur een mailtje
* deel de bovenstaande foto op Instagram, met vermelding van #fetedesgamins of @fetedesgamins

Fijne zondag!

***

You can press the 'translate' buttton for a full translation...

A lot going on in my offline life.
More about that very soon!

For now, 
you can win 3 sets of 5 postcards (4 the same + 1 extra),
which I made back in May.

How can you win?

* leave a reaction or
* send and email or
* share the above pic on Instagram
with mentioning #fetedesgamins or @fetedesgamins

Have a nice sunday!

13 opmerkingen:

  1. To the point. Rechtdoor. Zonder franjes. Helder & duidelijk.
    Dat vind ik ervan :-)
    De Pffft...Birthdays had van mij iets meer naar beneden mogen staan, dat is de enige "kritiek" die ik kan geven.
    Geschikt voor iedereen, uitermate geschikt voor tieners en meneren.
    Top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Zulke kaartjes vond ik inderdaad nog niet in de winkel. Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige kaartjes ;-) Zo heb ik ze graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaartjes! Ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ola, ik ben benieuwd naar jouw plannen! Een blog is een neerslag van dat moment, en het is dus ook mooi om te mogen zoeken, vind ik. Ik zou ook wel graag kaartjes winnen, ik vind ze supermooi, helemaal jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, spannend, zo'n plannen. Ik ben benieuwd, en ik ben er ook van overtuigd dat er heel wat meer mooie dingen uit dat hoofd van jou zullen komen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In love with typografie en dus ook deze kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige eenvoudige kaartjes zonder poespas..leuk ik doe mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt mij nieuwsgierig! En die zwart-witte schoonheid, die wil ik wel winnen. Al weet ik niet of ik ze ooit weg zou kunnen geven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn kaartjes die ik wel wil gebruiken om op mijn beurt weg te geven bij een passende gelegenheid!Tof zo simpel in zwart/wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaartjes !! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb een meanderende smaak en vind dus vrij makkelijk leuke kaartjes. Maar sinds een jaartje helemaal gek op zwart/wit-combi's voor interieur, textiel, hebbedingen,... Mijn Pinterest-borden zijn getuige. Dus deze kaartjes zijn fantastisch, imho! Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen