Pagina's

zaterdag 10 oktober 2015

Cushions with names + the winner




 
 

 
 
 
Tegenwoordig maak ik al eens een kussen(tje) met een naam erop...
dat zag je ook hier in zwart-wit, hier in felgroen en hier in sober zilver met linnen (mijn favoriet ;-)).

Vaak als geboortecadeautje maar ook als doopcadeautje of verjaardagscdaeautje,
voor vrienden en familie.

Ik vind het nog steeds fijn om vanalles kleurrijks en/of zwart-wit vanonder mijn naaimachine te zien verschijnen,
vooral ook omdat de spullen die ik maak voor onszelf veel soberder zijn.

Een persoonlijk cadeautje valt altijd in de smaak
en met een zachte fleece-achterzijde,
is de zin van de kids in kwestie om het kussentje knuffelen, direct groot. ;-)

Ik beloofde ook om vandaag mijn gamins 3 namen te laten kiezen.
We deden het als vanouds met briefje-trek en vonden volgende winnaars:


Jullie mailen me even?

***

I often make cushions with a name on it for family and friends for all kinds of occasions...

It's fun to make completely different things than the stuff I make for ourselves, which is often very sober.

I make them with a fleeceback, which makes them very soft and the kids wants to cuddle them all the time.

I also selected 3 winners for the postcards I made, but since these are in flemish,
the gamins chose 3 winners from Flanders.




5 opmerkingen:

  1. Wat leuk die kussens met naam! Erg leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kussen zo met de naam..
    En super leuk dat ik kaartjes gewonnen hebt..ik heb je gemaild..
    Lieve rgoetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog een hoop kussens in mijn hoofd en op de planning, maar om de een of andere reden schuiven die altijd naar de achtergrond :) Die citroenen zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeee!! Ik zie dit nu pas. Super! Ik mail je

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Wat een geweldig fijn nieuws! Ik mail je!

    BeantwoordenVerwijderen