Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Emile's verrassingspakketje

Vandaag konden we eindelijk Emile gaan bewonderen!!!

Uiteraard was een specialleke hier wel op zijn plaats...want zijn mama is voor mij ook een heel specialleke... ooohhh ;-)

Aangezien hij ook al een piratentutlapje kreeg, zie hier,
werd het een piratenpakket als volgt:

Een persoonlijke vlaggenlijn,
een knikkerzakje (of naar eigen goesting te vullen zakje)
en een piratenT-shirt (68, in ecokatoen van den Hema):





 

Emile's kaartje was super mooi met autootjes maar helaas had ik dat niet bij mij dus werd het een wit space-autooke (mijn eigen ontwerp, jihaa!) op een donkerblauwe T (74, ecokatoen van den Hema):






1 opmerking:

  1. Bedankt Dien voor deze super toffe originele cadeau'tjes!!! Een echte topmadam boordevol energie om zulke mooie creaties te maken!!! Emile zal er in stralen en ik fier dat ik met uw creaties mag pronken! Doe zo voort! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen