Pagina's

maandag 26 maart 2012

Productief weertje...

Amai amai, ik weet het, 
het is al veel gezegd maar het is o zo waar:

WAT EEN SCHOON LENTEWEER is me dat toch!

En volledig in mijn flow zijnde, had ik een wishlist  voor dit weekend.
(niet te verwarren met de gruwelijke todolists die sommigen plegen te maken...)

De Flow, waar ik mijn geheel zalig zijnde levensstijl naar boetseer,
da's nu eens echt een boekske da ge gewoon eens moet 
gezien/gevoeld/ geroken/... hebben!

Bekijk die cover... dat zegt toch genoeg?!


Enfin, mijne wishlist dus...volledig 'check', zo zalig!

Ik nam deel aan IenMiene's stoffenspektakel. Geweldig! 
Eigenlijk zou dat nog veel meer moeten kunnen...want we ruilden gewoon onze stofkes! Ik verwacht dus verder deze week een schoon pakketje in mijn bus, jihaa!

Het hare is al vertrokken ... 
 
Er zitten -onder andere (maar later meer daarover)- deze 3 stofkes in:

Ik maakte al een proefke van een omkeerbaar papierenzakdoekzakske, -dat deel zal uitmaken van de Verrassingos maar ook daarover volgt later meer nieuws...- naar een idee van mme Zsazsa. Ik ben in ieder geval al content van 't resultaat. 



Ik fabriceerde een roksken voor mezelf, zoals eerder al aangekondigd.
De benen van het bijbehorende model zijn nog niet fotoproof... helaas heeft daar de zon nog niet genoeg haar best gedaan!
Vandaar een rokske dat geheel alleen een zonnebadje neemt in 't gras en effe uitrust op een bankske, ja ja 't goeie leven!





Maar zie nu, da eenvoudig Ikea-opstapje, is gewoon geheel, snel en fleurig gepimpt dankij die leuke Lola plak-toile cirée! Lente, lente !!!

 De zondagochtend stelden we (mijn stikmachien en ikzelf) ons geheel ten dienste van Terpsichore... Al een chance dat ik eerder deze week mijn allereerste jersey-ervaring opdeed voor mijn eigen rokskes, want de stof was niet van de poes! 
Maar bon, 't resultaat was er 3u en 3 helpers later al;
 die kinders gaan fantastisch mooi kunnen dansen in die kostuumkes in 
"Er was eens..."!

En verder???
Gene fabricage van niks, maar wel...

genoten met de rakkers op boerderijen en lekkere gelegenheden allerhande...

Twee zekere aanraders voor de liefhebbers van het betere boerenleven (inclusief beesten, boerderij, kinderbezigheden, biovoedsel en -drank en een gezelig zonneterras): 

1. 'lammekesdag' in de Averegten...ieder jaar in 't begin van de lente.

 
2. De Cuytegemhoeve in St Amands 


 


Et le voilà, da's hoe onze lente eruitziet voor de moment... 
wij zijn zeker klaar voor meer van dat alles!

2 opmerkingen:

  1. Tof tof onze ruil! Jouw pakketje ligt ook al klaar :-) En ik ben helemaal fan van dat Lola-opstapje - leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je mooie dingen!
    Ga je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen