Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Mijn markt van Morgen!

Lees zeker eens even de visie van DE Markt van Morgen.

Mijn absolute favoriet of all times en ik ben dan ook super trots dat ik er vandaag voor de eerste keer met mijn kraampje mocht staan!

O waw, wat een geweldige ervaring!!!

Ik heb genoten van een druk, gezellig, zomers sfeervol dagje 
samen met veel lieve mensen.

Dikke merci aan allen die eens langskwamen en/of iets bij me kochten!

Straks volgt het beeldmateriaal,
waar ik nu al *grmbl* een beetje on-mij
te weinig foto's heb van in 't begin waardoor er nu veel unieks bij anderen thuis ligt te pronken 
en waar ik zelfs geen klein fotooke van heb.
Ach ja.

Op 9 september zijn we er weer!


Edit: het beeldmateriaal...

Bizar o bizar ik heb dus eens geen tijd gehad om foto's te kunnen nemen, 
dedjuu toch.
En met hoe meer wandkaarten er verdwenen, hoe meer ik 'met mijn gat op 't straat' stond.

=> miljoenen zakjes werden bijgevouwen




 
Eindigen in den Dansing Chocolat in goed gezelschap.

 
O wat een topdag!

13 opmerkingen:

  1. de markt van morgen is ook een favoriet van mij :) jammer dat ik alleen stond en geen kijkje heb kunnen nemen bij jullie standje;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw marktje is o zo prachtig! Blij dat ik even mocht gaan wandelen ;-)

      Verwijderen
  2. Wat hadden jullie er een geweldig mooie dag voor, hier scheen het zonnetje tenminste! Ik zit er nog tegen aan te hikken, om op een markt te gaan staan maar ben weer geinspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond de Franse taal altijd zo mooi vroeger maar het ondanks dat het nog niet zo lang geleden is, is het heel diep weggezakt. Ik kan hier weer wat bijleren volgens mij dus ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad uit als een topdag, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kraam ziet er mooi uit. Een suc6 zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, den Dansing! Heb al zin in de vega maaltijdsoep,mmmm!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel! Ben ook volger bij jou!
    En dat lijkt als een succes deze markt, gelukkig met mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen