Pagina's

maandag 10 juni 2013

"Rainy days" sjaal ?!


Bizar genoeg vond ik dat prachtige zomerweer van dit weekend ideaal om een extra lange (3m!) zachte grijze linnen (dat ik kocht in la douce France en dat voel je ;-)) sjaal te stikken en 'bedrukken' aan de uiteinden met een aantal dikke zwarte regendruppels ...


* met de nodige imperfecties want dat past extra mooi bij gekreukt linnen *

  
Het lijkt misschien een sjaal voor sombere of regenachtige dagen maar eigenlijk is hij zo licht en zacht dat hij altijd handig is wanneer een briesje opzet of een gezellige bbqavond heerlijk laat uitloopt ;-)
 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig zo'n bedrukte linnen sjaal, net als de sterrensjaal die ik hier eerder zag. Ben gek op linnen, vind het prachtige stof en heb er sinds een paar dagen gordijnen van in de keuken hangen.
    Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, prachtig! simpel maar mooi, zo zie ik het ook wel graag! dit ideetje zou ik misschien eens kunnen... half overnemen :) als dat mag natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n zachte sjaal, kun je nooit te veel van hebben. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n zachte sjaal, je kunt zien dat het een heerlijk stofje is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hoor! En inderdaad ook echt wel handig hoor als het net even iets frisser is!

    BeantwoordenVerwijderen