Pagina's

vrijdag 17 mei 2013

Toile Cirée à volonté


Ik dacht dat ik het wel gehad had met toile cirée ritstasjes en toiletzakken stikken, na de vorige productieve keren en na 40 stuks helpen stikken voor Moederdag in Maxime's klas...
maar er vallen tegenwoordig zoveel hints en lieve woorden, voor nakende verjaardagen of andere festiviteiten,
dat ik er ineens een bandwerkatelier van maakte...

Perfect op maat van elke vriendin,
leuk om te kunnen variëren volgens ieders smaak!
En zo rolde er wat vanalles van onder de Bernette...
en ook al waren sommige dingen op voorhand niet echt mijn goesting,
eens gestikt vind ik alles best ok!

En de rode FLUO draad RITS, naast de Toile Cirée,
is echt een trend waar je niet naast kan zien,
tenzij je in een vorige fase erdoor verblind was!
 




 
 

12 opmerkingen:

  1. Amai wat een toffe collectie ,echt superschoon!!
    waar haal je je fluoritsen??
    Fijn We

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoontjes! Hier rolden ook al een paar toile cirée spulletjes vanonder het machien. Waar heb jij die leuke bloemetjes vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow je bent weer goed bezig geweest! Wat een leuke tasjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind toile ciree ook heel fijn om mee te werken ....schoon gerief!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel gemaakt! Ze zijn super, zeker met die mooie fluorritsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat gaaf allemaal! Heel mooi met die felle ritsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze echt allemaal zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, jij vliegt er nogal in. Ben beetje jaloers, wou dat ik ook ritstasjes kon maken. Ze zijn zo handig. Maar ik blijf het steken van een rits maar uitstellen... Moet die angst dringend eens overwinnen

    BeantwoordenVerwijderen