Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

Textielverf * koraal & muntgroen


 
Voorlopig kan ik van textielverf (nog) niet genoeg krijgen. Gegarandeerd een uniek item creëren is altijd fijn en de mogelijkheden blijven onuitputtelijk.
 
Toen we eerder deze week bij De Banier passeerden, vond ik textielverf in de mooi bij elkaar passende tinten koraalrood & muntgroen.
Ze zijn eigenlijk iets feller dan ze op de foto's lijken.
 
Eerst ging ik voor een rompertje met bijpassende tetradoek in confetti-stijl.
Eenvoudig en mooi.
 


 
De stippen zette ik met de gom-achterkant van een potlood.
 
In zwarte textielverf stempelde ik ook mijn logo,
dat gemaakt werd door Karen.
 
 


Daarna koos ik om dit fietsje opnieuw te gebruiken, in muntgroen nu, met koraalrode stippen.
 



 
 
 
Fris en fijn, ideaal voor de kleintjes bij deze temperaturen!
 
Geniet van een lange zomeravond op het terras ;-)

3 opmerkingen: