Pagina's

woensdag 3 december 2014

★ Sterrenkussens + Uitslag Give Away ★

 



Nu we op het sterren-elan vertrokken zijn, heb ik nogal de neiging om daar mij volop in te blijven uitleven...
Een vorm die nooit verveelt en altijd zorgt voor net dat tikkeltje extra!
 
Bij de sterrenslingers maakte ik een groot stervormig kussen,
in een wit katoentje met grijze stipjes.
 
Dat maakt het plaatje af.

Zeker in de babywieg en/of de kinderkamer.


 
Ik maakte er eentje voor onszelf maar ook nog twee voor in de gloednieuwe, kleine Fête des Gamins - Etsyshop. 


 
 
Maar u bent hier ongetwijfeld op dit moment vooral ook om te ontdekken wie deze slinger gewonnen heeft...
 
Gefeliciteerd,
Willeke De Wit!

Stuur me je gegevens en de slinger komt er tijdig voor het feestgedruis aan!

 


★★★

Geen opmerkingen:

Een reactie posten